رویدادها آرشیو خبر ها
ابراز عشق در فضای مجازی با رمز ایتالیا و یوونتوس!

ابراز عشق در فضای مجازی با رمز ایتالیا و یوونتوس!

 

پاتریس اورا مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی فرانسه پس از حضور سه ساله در یوونتوس همواره یكی از علاقه‌مندان وفادار به این باشگاه بوده و در اظهارنظرها و پست‌هایش در حساب‌های كاربری‌اش در شبكه‌های اجتماعی، این ارادت را همیشه آشكار بیان كرده است.

 

اورا به تازگی ویدئویی از خودش در اینستاگرام منشتر كرده و در حالیكه مشغول همخوانی با یك ترانه ایتالیایی است، به همین زبان و با شور و حرارت فراوان، ضمن ابراز علاقه مجدد به ایتالیا و دلتنگی فراوان برای بیانكونری، جملات محبت‌آمیزی را خطاب به این كشور و باشگاهش سابقش بیان می‌كند.

 

زنده‌باد ایتالیا و تمام ایتالیایی‌های عزیز؛ در هر جایی از جهان كه هستید شما را دوست دارم. حتی آنهایی كه یووه را نفرین می‌كنند را نیز به خاطر نام «یوونتوس» دوست دارم. وقتی برای نختسین بار به ایتالیا آمدم 17 ساله بودم. (اشاره به حضور در باشگاه مارسالا در سیسیلِ ایتالیا) از همان روزها بود كه یكی از عاشقان سینه‌چاك این كشور شدم. روزی كه از این كشور رفتم نیز 36 ساله بودم؛ این بار در كنار ایتالیا یك عشق پر قدرت دیگر در قلبم حضور داشت؛ یوونتوس؛ زنده‌باد یووه.

 

 

در حدود نیم میلیون نفر (تا لحظه تنظیم این خبر) پس از انتشار این ویدئو، از آن دید كرده‌اند. یكی از افرادی كه در زیر این پست از خود واكنش نشان داده؛ كلودیو ماركیزیو هافبك محبوب سالهای نه‌چندان دور یووه و همبازی اورا در این باشگاه بوده است.

 

گفتنی است حدود سه ماه پیش نیز پاتریس اورا با انتشار تصویری از صفحه پیام‌هایش در اینستاگرام، از گفتگو با كریستیانو رونالدو و روحیه دادن و ابراز امیدواری برای خلق یك «كامبَك» در دیدار برگشت مقابل اتلتیكو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا صحبت كرده بود. او همچنین یكی از بازیكنانی بود كه پیش از این دیدار، در ویدئویی برای یووه و جبران نتیجه دیدار رفت آرزوی موفقیت كرده بود.

 

پاتریس اورای 38 ساله، فصل گذشته پس از حضوری نه‌چندان موفق در باشگاه وستهام انگلیس، فعلاً به عضویت باشگاهی درنیامده و تصمیمی نیز در خصوص وداع با فوتبال نگرفته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: